So pull the road an email.

Jag sitter just nu och har roligt åt ett översättnings program på nätet. Jag tänkte ta delar ur min blogg och översätta här. Och jag säger samma sak på engelska.
 
I sit at the moment and have fun for a translation program on the network. I was going to take part in my blog and translate here. And I say the same thing in English.



Men jag kanske borde sova nu? Tydligen inte. Nä, jag sitter istället och lyssnar på lite musik och skriver blogg.
Kroppen har kommit in i trotsåldern. När jag säger "Nu är det dags att sova", då svarar den dumma idioten "Va ska do sova? Gå helvete"
   
But perhaps I ought to sleep now? Apparently not. Nä, instead I sit and listen to some music and write blog.
The body was received in trotsåldern. When I say "Now is the time to sleep", then answer the stupid idiot "Va to do sleep? Go hell."


Jo, 2-1 kan nog kallas en utklassning när dom egentligen borde fått råspö med ganska många mål. Ganska bra för ett lag som startade så sent som 1994(tror att det var då i alla fall). Så som en stolt Märstapatriot så säger jag bara "Sug min...".

   
Well, the 2-1 can probably be called a utklassning when they really should be received råspö with quite a lot of goals. Fairly good for a team that started as late as 1994 (think it was then anyway). As a proud Märstapatriot so I will only say "Sug my ...".


Ett litet tillägg till det jag skrev om kommentarer. Skriv mer. Vill ni skriva mer personliga grejer, typ kärleksbrev eller kanske bara "I'm gonna bust a cap in yo' ass", så dra i väg ett mail till [email protected].

   
A small addition to what I wrote about the comments. Write more. Would you like to write more personal stuff, the type love or perhaps just "I'm gonna bust a cap in yo 'ass', so pull the road an email to [email protected].


Det känns som det var ett tag sen jag körde 3 inlägg på en dag. Men jag hittade en kul sida om lite skumma lagar. Och det är klart man vill höra om sådana. Alltid kul.

It feels like it was a while ago, I drove 3 of messages a day. But I found a fun site for a little shady laws. And it is clear we want to hear about them. Always fun.




Det var det jag orkade med nu. Hur bra funkade översättningarna då? Kommentarer är överflödiga. Döm själva.

Fridens //Markus


That was what I manage now. How well funkade translations? Comments are superfluous. Döm themselves.

Fridens / / Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback