Hakuna Matata

Jag satt på msn och snackade med mig gode vän chrille. Han visade en artikel för mig. Den handlade om ett gäng bushmen, inte anhängare till Geogre W Bush, utan sådana som bodde ute i djungeln. Dom hade aldrig sett andra människor än dom som bodde i samma by. Fatta vad avundsjuk jag blev.
Tänk att få sitta ute i djungeln med pitten fri,  utan några problem, förutom att man ska skjuta ner ett trevligt djur med pil och båge för att få mat. Men annars så är det lungt. Inga idioter till människor som bara gnäller, inga bekymmer med att välja vad man ska se på tv när man har typ 30kanaler och inget vettigt går. Slippa oroa sig över sin ekonomi. Ingen julafton, ingen stress. Paradiset alltså. Det som kan vara jobbigt är sjukdomarna man kan få om man blir biten av någon läskig insekt. Och möjligtvis att man blir lite utråkad. Men insekterna kan man bli immun mot och tristessen löser sig med lite marijuana. Vem bryr sig i djungeln?
Det chrille såg som ett problem är att man inte får sex. Och det kan stämma. För även om vi är ensamma i djungeln och känner varandra bra så är vi inte så sugna på att ha det med varandra. Men jag tycker att det är värt det. Man har ju alltid Lena Handén med sig så då klarar man sig.
Om jag blir ensam så är nog det jag skulle göra. Flytta ut till djungeln i sydamerika.

Hakuna Matata// Markus

Kommentarer
Postat av: Skymt

Det där fick mig att tänka på en forumpost jag läste för ett tag sen..



id=10437&forum=23" rel="nofollow">http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topicid=10437&forum=23



Bo i stam i svenska urskogen.. 8)

2008-06-02 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback