Mest bilder.

Nu har jag fått in bilderna på datorn. Vet inte varför jag egentligen skulle sätta in bilder här. Men jag har bara stört mig på att jag inte har kunnat och därför ville jag det. Och nu när jag kan göra det så skiter jag i vilket. Men jag sätter in bilderna annars kommer jag säkert vilja det ändå imorgon på jobbet. Man är som en unge som vill ha det han inte får.



image5
Min kyl såg ut så här innan vi började dricka för någon helg sedan. Vad som hände då kan man läsa i mitt inlägg "Kidnappar tjejer till Bolivia". 2 limpor (400) cigg och över 50 öl fanns i alla fall tillgodo.


image6
Vackra Stockholm en morgon. Det såg lite suddigare ut när jag kollade själv.


image7
En inte lika vacker bild. Men snygg pose med Stockholm i bakgrunden och öl i handen. Free Tibet klistermärket på magen.


image8
GRAND THEFT AUTO IV. Kul som fan=D. Tror det är min kusin som gömmer sig bakom. Klockan är nog 6-7 på morgonen en söndag. Strax efter hittar jag klistermärket.


Nu har jag i alla fall lagt in bilder. Kanske kommer fler någon gång. Jag tänkte skriva något också, men det kanske kommer senare ikväll i så fall.

Fridens //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback