Jag pissar på Sverige och Helsingborg

Jag är inget stort sportfan. Om jag tittar på sport så brukar det vara Formel1. Men idag så läste jag en grej som var jävligt kul. Märstakille som jag är kunde jag inte låta bli att glädjas åt att Valsta Syrianska vann i svenska cupen. Det var ju inget pisslag från någon korpserie dom spöade heller. Nej, det var Henkes Helsingborg som dom utklassade. Jo, 2-1 kan nog kallas en utklassning när dom egentligen borde fått råspö med ganska många mål. Ganska bra för ett lag som startade så sent som 1994(tror att det var då i alla fall). Så som en stolt Märstapatriot så säger jag bara "Sug min...".

När vi ändå är inne på sport så kan jag säga att jag också är väldigt glad över att Finland spöade skiten ur Sverige i Bronsmatchen i VM. Ganska bra för några som gjorde en usel match mot Ryssland en dag tidigare. Inte många som trodde det. Men som jag och chrille kom överens om, innan han drog på någon bal och hoppades på att madde skulle komma(han hoppades inte egentligen men skit samma), allt kan hända så man ska aldrig säga aldrig.

Fridens//Markus

Kommentarer
Postat av: Jimmy

VALSTA SYRIANSKA YEAH

2008-05-20 @ 15:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback