I'm gunna bust a cap in yo ass

Nu fick jag äntligen tummen ur arslet och skriva ett nytt inlägg. Jag har, som jag tidigare nämnt, spelat tv-spel i princip hela ledigheten. Grand Theft Auto IV är det bästa spelet jag har spelat. Och jag klarade ut det i lördags. Det slutade med att jag och min kusin söp hela natten. Spelet slutade inte så men mig helg gjorde det. Det kändes i och för sig att jag skötte om supandet.

Jag vet inte riktigt när jag kom hem på söndagen, men jag skulle tippa på att klockan var 11-12 mitt på dagen. Det är rätt jobbigt att vandra hem från slussen när marken rör på sig hela tiden. Speciellt när typ alla människor kollar på. Det var i alla fall en väldigt vinglig väg jag gick på. Jag vet inte om ölen jag hade i handen hjälpte till att få världen att snurra. Men den fick vara med hela vägen hem. Sen om det var samma öl hela tiden vet jag inte. Jag skulle gissa att om man började vid slussen så skulle det inte vara svårt att spåra mig hem i alla fall. Låg nog Lapin Kulta brukar hela vägen.
Men som sagt så tittade människor på mig hela tiden i princip. Jag tror att det var 5 grejer som gjorde att dom tittade.
För det första så var klockan mellan 9 och 12 en söndag. Det andra var att marken gungade rätt ordentligt där jag gick. Det tredje var att jag hade en väska med öl med mig och en öl i handen. Det positiva var att väskan bara blev lättare. Den fjärde grejen måste vara att jag ibland bytte ut ölen mot en cola flaska med en trevlig ananas dricka i. Kan ha varit lite vodka i den också. C-vitamin frukost Deluxe. Den femte grejen lär vara min tröja. Inget fel på tröjan egentligen. Vanlig svart med vit text. Det som stack ut är ett klistermärke som jag hade hittat. Det stod "FREE TIBET". Jag hade nog skrattat mig till fosterställning om jag hade sett mig själv. Varför jag hade den på mig vet jag inte riktigt.
Men en grej som faktiskt var riktigt skön med hela grejen var att se soluppgången. Stockholm är vackert. Samtidigt som jag skriver detta försöker jag fixa lite bilder från min mobil. Vi får se hur det går.

Men tillbaka till GTA:IV så länge. Som jag skrev innan så är det ett riktigt grymt spel. Speciellt uppdraget "Three leaf clover". Som bankrånet i filmen "Heat", fast 1000gånger bättre. Ett riktigt brutalt uppdrag. Snutjävlarna faller som bowlingkäglor. Man springer runt i massa trånga bakgator. Drar ett headshot på en polis, skjuter en annan 3 gånger i magen. Sen blir man säkert skjuten själv nångång och då kan man göra som jag. Först måste man låta lite getto och säga "i'm gunna bust a cap in yo ass" sen tar fram M4:an och mata ett helt magasin i fanskapet och sen kastar man en granat för att se till att den jäveln är död. "Die maddafakker DIE". Hysteriskt kul. Lite brutalt kanske. Men det är bättre att man gör det i ett spel än på riktigt.

Nu har jag försökt fixa fram mina bilder men det ville inte fungera. Jag får lägga in dom när jag hittar sladdjäveln. Det var allt för idag.

Fridens //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback