I would if I could...BITCH!!!

Det här var ju jävligt smart. Klockan är ungefär tjugo över två och jag ska upp om några timmar. Först ska jag sitta flera timar i en biljävel och åka till Härnösand. Ellie har pluggat där uppe sedan förra året och nu får hon komma hem. Skönt som fan. Men som jag sa, först biljävel. Sen ska jag sitta ännu fler timmar på någon föreställning. Visst det kommer vara jätte kul...när ellie sjunger. Resten kan man ju skippa kanske. Men jag kanske borde sova nu? Tydligen inte. Nä, jag sitter istället och lyssnar på lite musik och skriver blogg.
Kroppen har kommit in i trotsåldern. När jag säger "Nu är det dags att sova", då svarar den dumma idioten "Va ska do sova? Gå helvete". Varför han snackar invardrarsvenska vet jag inte. Han måste vara trött. Men jag tänkte "Fine, ett tag kan jag vara vaken". Då jävlar blev kroppen trött. Och då försöker jag igen. Då säger han "Haha sucker". Skoj, jävligt skoj. Så jag sitter uppe ett tag. Efter en stund känner jag hur tröttheten smyger på. "Bra" tänker jag, då kan jag försöka gå och lägga mig utan att kroppen märker. Men den jäveln kan ju självklart läsa tankar, så han ger mig den fetaste bitchslapen man kan tänka sig och vips så var jag vaken igen.
Tiden går och jag blir mer och mer irriterad. Då kommer jag på att jag kan testa på att gråta en skvätt så kanske kroppen känner lite sympati. Nej då svarar den saten bara "Sug mig". Då fick jag min chans och knäcka honom så jag säger "I would if I could...Bitch". Och så besegrade jag honom.

Trodde jag. Direkt när jag ställer mig upp så hör jag ett "Haahaa" precis som han Nelson i Simpsons. Nej nu jävlar. Det här är krig. Jag funderar på hur jag ska göra. Men snabbt kommer jag på att jag är för trött för att överlista min egen kropp. Så nu sitter jag här och skriver. Och samtidigt som jag gör det så funderar jag på om ni som läser detta tror att jag är knäpp i hela huvudet. Nej, så är det inte. Jag är bara trött.

Detta skulle egentligen ha blivit ett inlägg om en helt annan grej. Nämligen sport igen. Men det får jag kanske ta när jag sitter i bilen på väg upp till Härnösand.

Klockan är nu ungefär tjugo i tre. Jag borde sova. Det här var ju jävligt smart.

Fridens//Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback