Folk som röker weed. Bilder

Jag sa ju att jag skulle ta upp någon hachrökande hiphopare i mitt senaste inlägg. Och då får jag göra det tror jag. Kärringjäveln tror jag att jag låter bli. Hon ska ändå dö snart så det är ingen idé och hetsa upp sig.

Igår så var Busta Rhymes och spelade i stan. Jag är inget fan av honom. Gillar inte musiken alls faktiskt. Men en av grabbarna i hans posse(stavas det då?) blev gripen av polisen för narkotika innehav. Jag tycker faktiskt att det är jävligt dumt och ta fast ALLA stora artister som kommer till det här landet. Axl Rose, Snoop Dogg och det har säkert varit ett helt gäng till innan och kommer bli många efter dom. Visst Axl Rose "misshandlade" ju en person. Så där kan dom kanske plocka in honom. Men Snoop rökte gräs, Bustas homie rökte gräs. Kom igen för fan, grabbarna är här 1 natt. Låt dom dra en spliff eller två. Sådana grejer skrämmer bort alla stora artister härifrån. Visst jag bryr mig inte egenligen. Lyssnar ändå inte på dom. Men snart börjar dom plocka in andra som jag också gillar. Sen sitter vi i den här hålan till land med "artister" som Gessle och Håkan Hellström. Jag HAATAR Hellström. Visst vi har lagar mot det i det här landet. Men som jag sa. Dom är här under 1 natt, kanske 2. Låt dom röka. Så länge dom inte skadar någon annan så spelar det väl ingen roll? Ingen av oss blir ju lidande. Let the dudes smoke the whackie tobackie. Miljontals sålda album borde ju räknas som någon sorts diplomatisk immunitet.

Här kommer det några bilder. In yo´face.

image9


image10

image11

image12

Fridens //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback