eeeh WTF? Är jag bög?

Jag gjorde ett test på en sida. Det var ett test om hur bra man är på att ragga. Jag är grym, tycker jag. Det tyckte inte testet. Jag fick resultatet "       Oj, oj. oj! Noll koll. Dags att skärpa till sig.". Vilket skitsnack. Jag får ju ellie i säng ofta ju. Det borde väl ändå betyda att jag är grym på att ragga, eller? Sen hur det funkar på krogen är ju en helt annan sak. Jag raggar inte på krogen. Speciellt inte nu när jag inte är singel.

Sen gjorde jag också ett test om jag har ett starkt förhållande eller inte. Och enligt det testet så har jag det. Men det behöver jag ju inget pissigt test på någon skit sida för att veta.

Ett annat test jag gjorde var ett RFSU-Test om jag är värdig knullborgarmärket. Vad nu det betyder vet jag inte. Men jag var värdig i alla fall=D.

Jag gjorde även ett test som handlade skulle visa om jag är hetro eller inte. Det började med att jag svarade fel på några frågor. Hade blivit lite skumt om resultatet hade blivit. "Du är extrem homo". Men nej. Jag fick svaret, hör och häpna, "       Din heterosexualitet vacklar. Kanske är du homo eller bi.". WTF??? Jag är ju för fan hetro rakt in i benmärgen. Jag som dessutom ska gifta mig med en kvinna i sommar. Fast testet kanske vet något som inte jag vet? Passa er där ute boys, snart kommer jag ut ur garderoben och så jävlar kommer ni ha röven full.


Fridens //Markus

Kommentarer
Postat av: jimmy

hehe tyckte att det var nått sånt när du var över tidigare idag :P

2008-05-08 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback