Whoops I OD'd

Jag har gjort mycket dumma grejer. Vissa grejer har varit helt idoitiska och andra mindre. Jag har supit för mycket, jag har tagit droger, jag har slagit sönder saker ganska ordentligt och jag har brytit ner mig själv. Jag har tagit en morfin och vodka överdos. Men jag ångrar inget. Tvärtom så är jag glad att jag har varit med om allt jag har gjort. Nu låter det jag har gjort värre än vad det egentligen är. Men man sätter sin egen ribba för hur jobbigt grejer är. Vissa tycker det är jobbigt om man tappar bort en 100 lapp eller sumpar sin mobil. Medans andra inte bryr sig lika mycket för dom har varit med om värre saker. Men som jag sa, jag ångrar inget jag har gjort. Alla grejer är saker som har gjort mig till den jag är. Jag har fått erfarenheter. Saker som gör det lättre för mig att hantera dom sakerna om det skulle hända igen. Jag har satt min ribba och det känns som att jag inte kommer bli lika låg som jag var för några år sen. Men om jag blir det vet jag i alla fall hur jag ska hantera det.
Det man absolut inte ska göra är att stänga in sig själv och inte prata med någon. Det är det värsta man kan göra. Tillslut så kommer det explodera.

Peace Out //Markus

Kommentarer
Postat av: Mårten

Fy fan vilket bra inlägg! Jag håller med dig fullständigt! "Alla grejer är saker som har gjort mig till den jag är" Klockrent! Det är såna här bloggar som ska vara populära fan.. vara bra förebilder för kidsen..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback