WhiteTrash rassesvin

Såg i metro om dom där nazisterna som hade blivit gripna för att dom hade en massa vapen. Kommer inte ihåg om det stod i metro men jag snackade med min brorsa som går polishögskolan och han sa att dom hade hittat en massa bomber och ammunition. Jag tycker det är lite obehagligt att sånna idioter springer runt och är tungt beväpnade. Och jag fattar inte varför. Vad har folk för anledning att hata folk för hur dom ser ut och har för hudfärg?
Man kan ju inte komma med grejer som alla invandrare misshandlar, alla muslimer är terrorister osv.

För det första så misshandlar inte alla invandrare folk. Dessutom hade alla som åkte fast en kriminell bakgrund. Misshandel, olaga hot osv. Vad säger det?? Jo att dom är precis lika jävliga som alla andra som misshandlar. Om inte värre. För dom har sådan jävla dubbelmoral att man blir mörkrädd. För det andra så är inte alla muslimer terrorister. Det finns drygt 2miljarder muslimer i världen om jag inte missminner mig. Och hur sönder bombad hade inte jorden varit om alla var terrorister? Och när nassarna själva har lika mkt vapen som svenska armén har så säger det väl bara en sak? Terrorister. Och det dom kallar sig. Svenska Motståndsrörelsen. Kom igen. Låter som ett gäng killar som precis har kommit in i puberteten och tror att det är skitballt att vara nazist.

Och varför gå runt och hata hela tiden? Varför se ner på folk som är annorlunda? Tänk hur mycket bra människor man aldrig lär känna. Och hur många platser man aldrig kan se just för att man hatar folket som bor där.

Nu känns det som jag hoppar mellan olika saker men skit samma. Med tanke på hur mycket vapen dom där vidriga jävla White Trash svinen hade så undrar man ju vad dom hade tänkt att använda det till. Vad eller vem hade dom tänkt och skjuta? Och har dom mer vapen? Ja antagligen.  Polisen har ju gått ut med att det har varit ökad aktivitet hos nazisterna. Kommer det hända nått stort snart eller? Hoppas inte. Kanske borde lämna en motion till regeringen. Skottpeng på rassesvin. Göra reklam över hela världen. Save the world, Shot a nazi!

Jag kanske har skrivit detta i ett tidigare inlägg men skit samma. Sätt ett jättestängsel runt gärdet i Stockholm och kasta in alla som vill slåss där. Alla rasister, vänsteraktivister osv så att dom kan dunka på varandra tills 1 blir kvar. Och honom ger vi ett par sköna cementskor och slänger honom i Nybroviken.

Det var nog allt för nu. Peace Out.
// Markus

"Well, my conclusion is: hate is baggage. Life?s too short to be pissed off all the time. It?s just not worth it. "



Kommentarer
Postat av: Chrille

har du hört talas om den nya glassen?

Strawberry Hitler IceCream, It got little tiny Nuzis in it

OBS! Stulet skämt från NoFX senaste live album, men det är kul!

Peace!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback