Pantade brudar i radio...igen.

Jag var som bekant på väg upp från Falkenberg igår med Don Patricio(Nu blir du nämnd igen. Shoo Norrort). Vi satt och lyssnade på en av dom där pantade brudarna i radion som vi lyssnade på väg ner dit. Denna gång snackade dom om självförtroende och självkänsla. Det snackade dom om från Värnamo till Mjölby eller nått. Det var hon och någon annan blåst jävel. Men i alla fall så kom dom in på hur programledaren hade upptäckt att det fanns 2 grupper på det där förbannade jävla Facebook. En grupp som älskade henne och en annan som hatade henne.
I fredags stod det typ 170-30 till haters. Kommer inte ihåg siffrorna riktigt.
Och igår när vi åkte så stod det typ 360-70 till haters(Mohahahaha). Och så snackade dom lite om det. Och gästen i studion påstod att bara för att dom "hatar"
henne så är dom avundsjuka och så.
Fyy fan vilket jävla bullshit. Får man inte ogilla en person utan att bli kallad avundsjuk? Jag ogillar många personer både i media och personer som jag har träffat i verkligheten. Men jag är fan inte avundsjuk för det. Jag tycker det är patetiskt at påstå en sådan grej. Idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback