Kärleksförklaring till alla

Först av allt vill jag bara säga att jag är full som fan. Vet inte varför det är viktigt. Det som kan vara mer viktigt är att min flickvän/blivande fru ligger bredvid mig helt(??) naken och jag försöker inte göra något sexuellt med henne. Är det för att jag är full eller för att jag inte har lust? Ja vem fan vet det? Nu har jag varit i Falkenberg sen mitt på dagen. Har det hänt något intressant? Nej inte direkt. Vi hade en hyffsat lugn middag men min älskade blivande hustrus familj. En snabb fråga bara. Får man brudar om man har en blivande hustru på g? Trovligtvist inte. Men you know what??? I don't give a flying fuck. Men iaf så  började kvällen lugn. Vi åt och drack och hade det mysigt. Jag lyssnar på NOFX nu föresten. Älskar NOFX. Jag och min älskade Patrik(Still lavv ya). Vad skulle jag skriva om patrik? Kommer inte ihåg. Lyssnar på Streetlight Manifesto nu BTW. Men i alla fall så åt vi och hade det trevligt och så skulle gubbarna(alla över 40) ut på krogen så jag, min älskade ellie, hennes syster med pojkvän(underbar kille om jag får säga det själv) hängde med så det var alltså 3 gubbar över 40 och "ungar" runt 20 som drog ut och skulle smaka på diverse skumma grejer. Min käre svärfar sa (vet inte om han var full. men han sa att han inte var det) att det var skönt att ha svärsöner som mig och patrik(shoo norrort). Det kändes väldigt bra. Jag har ju ändå köpt fittsprit åt honom. Vi satt i alla fall på något jävla ställe som heter laxen och drac skumma grejer och sen blev det ett annat ställe som heter Harrys. nu börjar jag nytt stycke så det blit lättare att läsa. (YEAH LOOPTROOP)

Vi kom in på Harrys och ellies in gifta morbror Thomas skulle ragga brudar och jag stod och snackade men min underbare svärfar Thony. Thomas fick inget ragg för han vågade inte ragga. Men sen fick alla nog utom jag, Hans och Hans. Det är 2 olika personer. Vi snackade politik. Jag ska fan inte snacka politik det blir bara slagsmål då. Vet inte om det är min fel, eller just för att jag har nassesvin efter mig dom gångerna. Sen lesnade vi också och drog oss hem mot stugan. Efter det satt jag och hadeett snack om andra världskriget (soumi rules maddafakkers) men min svärfar. Under den tiden hann vi passera lite porrkanaler. Vi kom båda överens om att skådisarna(stavas det så???) Var riktigt dåliga. (Immortal Technique.. Nice). Och nu ligger jag alltså bredvid min (vad jag tror är helt nakna sweetheart. har inte undersökt än)
Måste göra några Shout Outs till mina 3 favorit pojkar. Först till min äldsta polare någonsin. Chrille. Älskar dig. Vet inte vad jag hade gjort utan dig. Och till David. Vad hade DU gjort utan MIG?? Och självklart Patrik. Love You mään.

Ska nog göra en lista om 100 saker jag vill göra innan jag dör. Låter det det skoj?

Nu ska jag mog bara lyssna på musik och ta det lungt en stund.
 
Oh BTW(By The Way i nööööörsspråk) ag har för mig att jag har några intressanta grejer och berätta. Men det blir imorrn.

Mitt internet fuckade ihop sig totalt. Så under tiden har jag tagit mig en cigg(Jag röker Prince och om House Of Prince vill skicka sponsor pengar så ta konkakt med mig) och så har jag märkt att min älskling Elinore inte är helt näck. Och jag som har rumpan bar like a sucker.

Peace Out //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback