Högtider är en jävla pina

Jag gillar inte högtider. Det finns egentligen inte en speciell anledning till det jag gillar bara dom inte. Julen är nog den värsta av dom alla. Jag hatar hela grejen med att ALLA högtider är så extremt komersiella och så är det bara massa stress. Köp det och köp det. Vissa är som sagt värre än andra. Alla hjärtansdag är också en riktig jävla pina. En speciell dag för att alla ska älska? Låter helt sjukt tycker jag. Måste man ha en viss dag för att göra en speciell grej?
Dom ända högtiderna som jag faktiskt kan fira. till och med gillar någorlunda är Midsommar och Nyår. Dom funkar för mig men resten av alla jävla dagar är ett totalt waste of time. Dom är till för en sak nu för tiden och det är för att handeln ska maximera sin omsättning. Den dagen jag tar över världen så ska jag avskaffa alla högtider.

Peace Out //Markus

Kommentarer
Postat av: David

det ENDA bra med högtider är att man får vara ledig ! glad påsk förresten :P

2008-03-22 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback