Grattis Cissi

Min käre svägerska cissi har den 6:e mest populära bloggen i Sverige. Det tycker jag är starkt gjort att lyckas med det. Jag kan inte riktigt förstå hur hon kan ha det. Det där lät fel. Jag tycker inte hon har en dålig blogg utan tvärtom. Hon har en väldigt kul och lättläst blogg. Och det är just där det blir lite svårt för mig att förstå hur hon kan ligga så högt upp i Sverige. För alla kända bloggar är faktiskt skit. Enligt mig i alla fall. Men hennes blogg kan jag läsa och faktiskt bli underhållen av. Men som starkt att lyckas komma upp och slåss mot skit bloggar som handlar om mode. Tillexempel blondinbella och kenza(Sorry kenza om du mot alla förmodan skulle läsa det här. Vi har ju faktiskt varit på konsert tillsammans=P). Men i alla fall grattis som fan cissi och lycka till. Och så en liten shout out till patrik min kära norrorts homie. Lav v ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback