Grand Theft Auto IV!

42 dagar kvar till att GTA:IV kommer ut. Jag har aldrig sett fram emot ett spel så extremt mycket som jag göra nu. Jag vet att det är jätte nördigt. Men lite kul ska man ju ha ibland=P. Men jag satt på ett forum och diskuterade huruvida det kommer att bli splitscreen(2 spelare på en skärm) eller inte. Och vissa jävla människor är så jäävla envisa och irriterande. Nån sa "nää vill inte ha det i spelet då kommer det att bli skit dåligt". What? Hur fan tänker man då? Spelet kommer ju fortfarande vara detsamma bara att det finns en liten extra meny för just det. Gå inte in där och titta så slipper du det. Någon annan jämnförde det med att skära mona-lisa i 2 delar. Ehh jo visst. Visst at jag kanske är en aning fanatisk över spelet. Men kom igen för fan. Lighten up dude. Världen går inte under om man testar på nya saker.

Peace Out //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback