Sexfråga.

Nu är det dags för mig att svara på en fråga igen.

Fråga:
Hej, tack för din braiga spalt ;) Min fråga: om man aldrig har haft sex, gör det ont första gången då? Är det något man kan göra för att inte få ont. Vad kostar kondomer? Hur länge tycker du att man ska vara ihop tills man har sex?//Tjej

Svar:
Tack så mycket. Nu har jag inte en spalt utan en blogg. Men den komplimangen är nog inte riktad till mig.
Nu till dina frågor. Om det gör ont är från person till person. Jag skulle rekomendera att första gången så skaffar du dig inte en kuk i stil med ett järnspett. Då lär det göra ont. Antar att du är typ 12 så du har säkert några smågrabbar i klassen.
Det finns massor att göra för att inte det ska göra ont om du nu väljer järnspettet. En väl beprövad sak är en riktigt rejäl fylla. Många har förlorat sin oskuld så. Det brukar sluta med att dom ångrar sig. Men det gjorde ju inte ont i alla fall. Andra bra grejer är marijuana. Funkar bra som smärtstillande. Det finns andra droger också. Så testa dig fram.
Ja vad kostar kondomer? Det är inget jag använder själv. Inte lika skönt med. Kör utan tycker jag. Skönare och billigare. Om du nu inte råkar bli gravid och föda barn. Det kostar fett mycket.
Hur länge man ska vara ihop innan man har sex? Det varierar från person till person. Vissa tar den rejäla fyllan och pippar med något finnigt äckel på ett epa-flak medans andra väntar till dom gifter sig och har sex på bröllopsnatten. Så det beror på vad man känner för. Vill man ha uselt sex och börja blöda på bröllopsnatten såär det ett bra val. Men vill man inte minnas sin bröllopsnatt som en blodig massaker så rekomenderar jag att ha sex tidigare.
Hoppas att du är nöjd med svaren//Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback