Lite om min blogg

Har kollat igenom några av mina gamla inlägg. Mest för att se vad jag skrev för länge sen. Jag kom fram till några saker.
Först så var det väldigt dystert och samhällskritiskt. Det är det fortfarande, men nu är det lite mer humor också. Hur kommer det sig då? Har jag precis fått humor? Nej, den har jag väl alltid haft. Men förr ville jag bara få ur mig skiten jag störde mig på och så. Nu kan jag göra det och även försöka skriva lite roligare grejer.
Det andra jag kom på är att jag blandade för mycker olika grejer i ett inlägg. Jobbigt och läsa. Bättre att konsentrera sig på en sak.

Sen har vissa grejer bara försvunnit. Till exempel mitt expriment att bli en känd bloggare. Anledningen till det är, vem fan orkar anstränga sig? Och dessutom är det inte ens min stil att försöka mig på det.
Och en sist grej är att bloggen fortfarande ser lite skum ut. Det beror på att jag inte orkar fixa till den.

Det var väl allt för nu. Kanske lyckas få in nått inlägg till idag innan jag lägger mig.

Fridens //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback