INLÄGG NUMMER 100

Inlägg nummer 100. Rätt stort efter som jag trodde att jag aldrig skulle hålla på att blogga så länge. Jag satt och funderade på vad jag skulle göra för att detta skulle bli ett bra inlägg. Jag ska gå tillbaka till gamla inlägg ta några delar av dom och lägga in här. En liten tillbaka blick av vad jag har skrivit. Allt kommer inte att verka ha någon mening eftersom mycket av det är taget ur sitt sammanhang. Men det kan bli kul ändå. Nu kommer jag ha missat ganska mycket som kan ha varit bra, men det här inlägget kommer bli långt ändå.

So here we go!



"Militanta Feminister är helt värdelösa. Hata inte oss så kanske inte vi hatar er."

"I min underbara värld älskar vi att hata"

"Inför skottpeng på nazister."

"Det spelar ingen roll om det har med politik, religion eller nått annat att göra. Alla försöker tvinga på folk sin tro.
Låt folk tycka som dom vill. Hur kul är det om alla är likadana? "

"Vilket jävla nöt. Jag var nästan påväg dit själv och spy ner hans hall. Blir så jävla irriterad på så korkade människor."

"En sak jag har undrat är varför folk i Sverige har sånt extremt problem med Stockholm. Har märkt av att många tycker att vi är dryga idioter. Klart som fan vi är dryga. Finns några anledningar till det.

1: Vi är dryga för att andra är dryga mot oss. Vem skulle inte vara en bitch mot bitches?
2: Stockholm är vackrare än alla andra städer. Alla andra är bara avundsjuka.
3: Vi är faktiskt bättre än alla andra=P"

""Dagens ungdom har ingen respekt för dom äldre"
Nä tror fan det när majoriteten av alla gamlingar beter sig som idioter. Tränger sig före i köer, gnäller om hur ungdomar klär sig och beter sig allmänt otrevligt. Dom lever kvar i hur dom blev uppfostrade. "Behandla dom äldre med respekt". My ass säger jag. Behandla andra som du själv vill bli behandlad."


"Okej gubbar, Nu jävlar ska vi få folk att åka mer buss och tåg. Några ideér?"
  Och så där sitter dom och funderar flera möten och funderar och funderar. Tillslut kläcker något ljushuvud fram.
"Jag vet, vi HÖJER priserna på kollektivtrafiken"

MEN IDIOT!!"

"Se bara i skolan. Vad lärde vi oss där?? Ta religionen som ett exempel. Vi får veta hur Kung David tar livet av en jätte, hur jesus blev uppspikad på korset och umgicks med horor. Eller som en kille skrev i en artikel jag läste härom dagen.

"En av civilisationens äldsta berättelserna -ur de grekiska tragedierna- bygger på att en kille sätter på sin mamma, mördar sin pappa och sticker ut sina egna ögon. Att sedan klaga på att God Of War skulle vara för blodigt är inte bara hyckleri, det är idioti"


"Hej hej, idag har jag varit i skolan. jätte tråkigt, sen va jag ute med hunden. fy fan vilken hög han lämnade. jag funderade en stund på att plocka upp skiten. men efter 10minuter kom jag på att skiten, hör och häpna, var just det. skit alltså. och jag hade ingen lust att böja mig ner så grannen kunde spana in min röv. jag menar hallå vill dom se den så finns den ju på bloggen (stor jävla bild på ett arsel). dessutom så luktade det illa o det va ju inte jag som gjorde number2 så varför ska jag bry mig. sen kom jag hem och min underbara pojkvän ringde. han är det bästa i världen., visst jag tänker ju på andra killar också men utöver det så är det bara min pojkvän jag tänker på. det va allt för idag.. puss o kram.. ps. här är några bilder på mig när jag har på mig nån jävla topp från h&m.. runka gärna grabs"


"Alla kanske är speciella men ingen är fan unik."

" Den dagen jag tar över världen så ska jag avskaffa alla högtider."

"Usama Bin Laden har släppt ett nytt ljudband. Jag tycker den meningen låter rätt komisk. Låter som han är en rockstjärna. "Har du sett Usamas senaste video?". Undrar om han får ligga mycket?"

"Du startar bilen och han säger "Sho lenn va ska do kjora?". Du säger "Jag ska till Östermalm" och han svarar kvickt "Men va ska do Östermalm? Gå Rinkeby". "Men jag måste till jobbet". "Va ska do jobba? Gå rinkeby och tuta på guzzar mannen". Du går motvilligt med på det och sätter igång och åker. När du börjar närma dig avfarten så säger han "eyy kompis svänga höger om 200meter". Du kör vidare och råkar missa att du ska svänga av. Din kära GPS blir smått irriterad och säger "Men IDIJUT do missa. Gjor o-sväng". "Jag kör ju på en motorväg. Jag kan ju inte göra en u-sväng här". "Gjor o-sväng annars jag kutta dig svennie". Du gör en u-sväng på motorvägen och det blir kaos, men du lyckas komma iväg i alla fall. Strax glider du in i Rinkeby. Du ligger i en lagom hastighet. "Men bruschään va ska du kjora 45 på 50?? Axxa forr faan". Du svarar "Men polisen står ju där framme". "Schit i bängen bruschään va ska dom gjora?". Du gasar upp i 70 och passerar polisen. Dom slår igång blåljusen och följer efter. "eyy axxa bruschään axa". "Nej men jag måste stanna" Svarar du. "Men vad do ska stanna. Kjor fofan". Du ignorerar din GPS och stannar. Polisen kommer fran till bildörren. Och tar upp både fortkörning och u-svängen på motorvägen. Du förlorar körkortet. Man får ju köra 48timmar efter så du ska precis starta bilen och då säger din GPS "va ska do kjora? Gå hem". "Jag får köra 48 timmar ju" svarar du. "ja skiter i" säger han. Du kliver ur bilen och börjar gå. Din GPS ropar efter dig "Hej dåå gå helvete!!"."

"Giiiirls, låt inte fula killar komma in i kussimurraan, det ger dålig statuuus."

"-Pappa, eeeh jag menar älskling. Kan du byta blöja på ditt barnbarn.. oj jag menar dotter.
-Ja visst vad har man föräldrar till.
-Tack far. Jag menar älskling. Fan att jag aldrig kan lära mig.
-Det gör inget. Det blir ju lite kinky *Wink Wink*.
-Men pappa då.. jag menar älskl.. äääh fuck it."

"Gå inte mot rödgubbe. Nångång kan det vara jag som kommer körandes."


Det var det jag orkade ta med. Det blev nog ganska långt så det får räcka. Jag hoppas att jag orkar göra minst 100 inlägg till. Jag har haft tankar att lägga ner bloggen. Men det lär inte bli så. Men vem vet vad som händer i framtiden. Fast dom läsare jag har behöver nog inte oroa sig nu. Det var alltså inlägg nummer 100. Tack till er som läser och hoppas ni fortsätter.

Fridens //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback