Rubrik?

Läste en gammal tidning nyss och där stod det om "Feminister". Allt från sådana som skär av juvelerna på sina killar till dom som springer runt och bara hatar män i största allmänhet. Det var några citat från olika bitterfittor där i alla fall och en av dom hade sagt "Alla män är potensiella våldtäktsmän." Blir så förbannad när man läser sånt skit. Men sen kom jag på att alla kvinnor är potensiella horor. För det är ju så. Vem som helst kan bli mördare eller våldtäkts man eller vad det nu kan vara. Men dom flesta människor brukar få tillräkligt bra uppfostran för att inte bli det.  Men det är ju inte kul att som man bli anklagad för det ena och det andra. Det är inte mitt fel att tjejer blir våldtagna. Skulle jag kunna göra något åt saken hade jag gjort det. Jag menar jag kan inte lägga all min tid åt att springa runt och jaga idioter hela kvällarna. Men skulle jag se att någon försöker våldta en tjej skulle jag ju inte stå och titta direkt.

Och sen finns det dom som skyller på att Tv-spel skapar mördare och andra kriminella. En frisk människa påverkas inte av tv.spel och filmer. Jag har spelat Grand Theft Auto-spelen sen jag gick i 4:an och jag har inte dödat en människa och jag har inte slagit ner folk eller stulit bilar. Jag har spelat Super Mario ännu längre och jag har inte hoppat på någons huvud för att se om han blir platt och försvinner. Sen finns det självklart folk som påverkas av det men dom är ju inte helt klara i skallen. Angaligen något "nivåsänkta" om ni frågar mig.

Det har inte hänt så mycket sen jag skrev ordentligt senast. Har jobbat och varit sjuk och sen jobbat igen typ.
Min käre vän Mårten har också vunnit en bandit hoodie. Grattis.
Nu har jag inget mer att skriva för nu.

Nuff Said//Markus

Kommentarer
Postat av: Chrille

tjenare! visst e d kul å blogga :D

Postat av: Mårten

Hahaha, Klockrent med Super Mario! =D tack för grattiset! jag tror vi är de enda i Märsta som har en varsin hoodie! jag ska gymma lite så min passar mig bättre.. ;)

2007-03-11 @ 01:55:47
URL: http://nofxboy81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback