Uttråkad

Klockan är typ 21 men ändå känns det som mitt i natten. Det känns som jag har varit vaken i en vecka. Inte för att jag är trött, utan för att tiden går så extremt långsamt. Tiden brukar gå fortare när Ellie är hemma. Visst, det är skönt att vara själv ibland men det blir tråkigt i längden.
Nu är jag så uttråkad så jag vet inte vad jag ska göra. Det ända jag har gjort idag är att spela tv-spel och tittat på halva första säsongen på Scrubs. Det är i och för sig roligt, men det kan bli lite segt tillslut.


Jag har inte skrivit på några dagar nu. Blev lite för mycket förra veckan tycker jag. Man får slut på idéer. Jag har inte så mycket och skriva om idag heller, men jag kände för att skriva ändå.

Jag var på Banditfest i fredags. För er som inte vet vad Bandit är så kolla på denna sida (
www.bandit1063.se). Det var väldigt kul. Lite för hög musik kanske. Och väldigt många öl. Jag var ju inte speciellt nykter när jag kom hem. Jag träffade massa nytt folk när jag var där. Folk är mer öppna när det är sådana fester. Det känns som det i alla fall. Jag har ju inte varit på några hiphop fester eller så men ändå.


Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Ska väl antagligen sätta mig och kolla vidare på Scrubs eller spela tv-spel och sen sova. Ny vecka imorgon. Mer jobb. Orkar inte jobba.


Nuff Said//Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback