Nyheter?

Idag ska jag försöka hålla mig ifrån att börja med att skriva "Idag läste jag". Känns som jag skriver det hela tiden och jag tror att folk fattar att jag kan läsa vid det här laget. Så jag får börja med något annat.

Läste tidningen idag.. hmm nä det är samma sak typ.

Skit samma. Jag kollade i tidningen igår och såg att år 2036 kanske en meteorit träffas Jorden. Om den skulle landa här så skulle skadorna bli i samma stil som i filmen Armageddon. Verkar som om man kan få en rejäl huvudvärk om man skulle få den i huvudet. Men chansen att den skulle krocka med oss var 1 på 45.000. Det är ganska bra odds för Jorden. Man kanske skulle satsa 100kr på att den träffar då skulle man ha ganska mycket pengar efter det. Men något säger mig att man inte kommer att ha användning av dom pengarna om man vinner.
Nasa funderade i alla fall på att göra som i filmen och skicka upp Bruce Willis i rymden och säga åt meteoren och gå hem eller något. Nu vet jag inte om det är den riktiga Bruce dom skickar upp(100 spänn på att dom inte gör det. Någon som vill sätta emot?). Men någon hjälte skulle det i alla fall vara. Det skulle kosta runt 2 Miljarder kronor att skicka upp en raket som får bort den. 2MILJARDER?? Chansen är 1 på 45.000. Kan dom inte ta och planera en avskeds fest för dom pengarna i stället.  Eller ge pengarna till dom svältande barnen i Afrika. Med en sån liten chans finns det nog bättre saker att göra med dom pengarna. Jag vet det absolut bästa man kan göra. Ge pengarna till mig så kan jag göra något vettigt med dom i stället. Typ dricka öl på anchor eller något.

Läste en annan grej idag om att TV4 eller om det var TV400, same shit different name. Något av det skulle starta ett nytt program. Snyggast i klassen heter det. Det är ett program där man jämnför gymnasie elever i snygghet. Har vi inte tillräckligt med program som vrider skönhets idealet? Det ändå sådana program ger är dåligt självförtroende till barn och ungdomar. Självklart är det kul att kolla på snygga människor men ändå. Nu får vi ännu ett program där många kåta gubbar har många unga tjejer att runka till =D. Wiie

Nuff said//Markus


Kommentarer
Postat av: Droopy

every thing sounds the same and kinda suck :P... .

eat snot, liver face!
:D

2007-02-21 @ 21:54:26
Postat av: David

hahaha ;D det där programmet låter kul :P erkänn att du kommer titta om det är snygga brudar med

2007-02-21 @ 22:56:42
Postat av: Maja

damn, din blogg är lite djupare än min! haha, närà, jag försökte den stilen förut. min blogg är över ett àr gammal. fast när jag skulle flytta hit tog jag bort hela skiten för att börja pà en ny kula och dà har jag varken tid eller ork att hata och klaga pà allt :)
jag är imponerad!

stay strong, peace.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback