Måste man ha en Rubrik?

Att komma på en rubrik är nog det svåraste som finns. Snart kommer jag bara skriva en massa frågetecken och punkter som rubrik.

Det känns som det är fredag idag. Jag vet inte varför men jag antar att det är för att jag är så extremt trött. Skulle vara helt underbart om det var fredag så man bara skulle kunna slänga sig på soffan och inte flytta på sig på 3 dagar. Men självklart ska det vara 1 dag kvar.
Fick lön idag i alla fall. Känns skönt. Nu ska man bara försöka hålla kvar dom i minst 3 veckor. Nån gång har jag fått typ 10.000 eller vad det nu var och dom tog slut samma dag. Fan vad folk blev förvånade. Det är en sak jag är bra på. Slösa pengar. Och inte på vad som helst. "Men vad slösar du pengar på då?" undrar ni antagligen inte. Men det bryr jag mig inte om. Jag slösar pengar på skit. Typ 1000kr i månaden på cigg. Vad fan är det bra för egentligen? Så onödigt bara. Men det sitter fint med en cigg ibland.
Den här månaden fick jag högre lön än vanligt. Men vad gör det när större delen av den ändå går till räkningar och massa annat.

Läste en blogg som en kompis skriver. Hon hade satt in en massa bilder på Alperna och nån snowboard åkare. Och självklart måste jag läsa den och se bilderna. Blev väldigt sugen på snowboard bara för det. Ska aldrig läsa hennes blogg igen. Eller antagligen kommer jag göra det. Men det tänker jag inte säga till henne. "Men varför skriver du det här då? Är inte det väldigt dumt? Tänk om hon läser detta." frågar ni. Jo det är nog väldigt dumt. Men jag får hålla tummarna att hon inte råkar göra det.

Jag har inte så mycket och skriva idag faktiskt. Och otroligt nog inga klagomål heller. Nu blev ni besvikna va? Antagligen inte.

Nuff Said//Markus

Kommentarer
Postat av: Mårten

fan, du förvånar mig hela tiden mannen! =D jag trodde inte du hade sån tallang för att skriva asså! =) underhållande! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback