Lite allt möjligt.

Tror du inte på gud hamnar du i helvetet. Hatar du inte invandrare så är du rasförädare. Gillar du inte vänstern är du rasist. Snackade med någon som hade varit med i AFA förrut och jag sa att jag inte gillade AFA. Då frågade han om jag var rasist. What? Bara för att man är emot att slå ner folk som tycker annorlunda behöver väl det inte betyda att man gillar deras åsikter. Nej jag är inte rasist. Jag hatar alla människor.

Sen alla dom där påträngande Jehovas vittnen som kommer och försöker få med alla i deras sekt. Borde säga som min mormor som inte är världens bästa på svenska. Grov finsk brytning och säg "Fara helvetti".
Så jävla klockrent. Blir så pissed när folk försöker tvinga en att tro på det dom tror. Låt alla tycka vad dom vill. Det är väl mitt problem om jag hamnar i helvetet eller får neger feber eller vad rasisterna säger. Bättre det än att sitta och umgås med ett gäng pinheads som dricker öl och skriker massa otrevligheter om allt och alla. Hur instängd kan man bli på en skala?
"Höhö jag hatar invandrare men jag sitter och käkar kebab som en iranier har gjort och dricker jude drickat coca cola.". Smart där. Men som sagt alla får tycka vad dom vill.

Första dagen på jobbet sen i onsdags. Ganska skönt att jobba igen. Så tråkigt att bara sitta hemma och ruttna. 2 dagar är väl okej. Men sen blir det outhärdligt. Som tur träffade jag inte på alla sura kärringar som gnäller hela tiden. Har i och för sig suttit i en traktor och plogat snö hela dagen. Så då behöver man inte stanna om någon kommer.
Kul morgon imorse. Snöar som fan, halt som en hockey rink och bakhjul drift på bilen. Vad är det för punkon som sätter bakhjuls drift på en skåpbil? Det är väl inte meningen att man ska sladda med en sådan bil. Men det är ju kul när man är pigg i alla fall.

Det var väl allt jag hade och säga för nu.
Nuff Said//Markus

Kommentarer
Postat av: Mårten

haha, skön blogg! håller faen med det mesta där! även fast du låter lite bitter ibland.. men jag har också kännt sådär.. man är typ besviken på mänskligheten.. att folk håller på som de gör.. men fan, man får göra det bästa av situationen.. ;) peace!

Postat av: David

"Nej jag är inte rasist. Jag hatar alla människor." haha det talar sitt tydliga språk.

2007-02-21 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback