Ingen Rubrik!

Tänkte först skriva om mitt förra inlägg. Det verkar nog som om jag uppmuntrar unga personer att ha sex det gör jag inte. Så nu är det avklarat. Tänkte skriva någonting annat har jag för mig men jag tappade bort det på vägen hit.

Har varit sjuk några dagar nu inte alls kul. Börjar bli less på det nu. Men imorgon ska jag till jobbet i alla fall. Inte världens roligaste grej och göra kanske men man måste jobba och man lessnar ju på att sitta hemma hela dagarna också.

Just nu sitter jag och väntar på att min kusin ska kolla klart på tv så man kan spela lite Civ4 online. Medans jag väntar så letar jag efter något kul att skriva om. Ska försöka hålla mig undan fördomar denna gång.
Men det ända man hittar är typ "Brittan klipper håret"- Jaha? Och vem fan bryr sig? Eller "Ingen sänkt skatt på Öl och Vin"-Fan vill ju ha billig öl.
Men det är ändå inget kul och skriva om.

Just ja, dom har ju höjt priserna på kollektiv trafiken i Stockholm. 40 kr om man köper biljett på bussen.
Skit dyrt tycker vissa. Men masa era feta rövar till SL-Center och köp 10 biljetter för 90kr istället och sluta klaga tycker jag.

Sen ska dom införa trängsel skatten igen. Och vissa blir sura för att regeringen ska lägga pengarna på motorväg eller vad det nu var. Men varför ska vi som kör bil betala pengar till tåg och bussar. Det är vi som kör bil som betalar då kan väl pengarna gå tillbaka till oss oxå.

Well well det var väl det jag hade och säga

Nuff Said//Markus

Kommentarer
Postat av: Jimmy

jag väntar på att du ska röka klart jag har kollat klart... WTF sluta röka så slipper jag vänta när du röker...

2007-02-19 @ 19:02:42
Postat av: guess who

you darn friggin screw up!
Eat my poo!

:P

//droopy

2007-02-20 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback