Idioter

Läste precis om en skola i Borås där tjejerna blir sexuellt trakasserade. Och deras rektor säger att det är deras eget fel.
Citat:  " De kan vara utmanande klädda, hänger om halsen på pojkarna, säger att de älskar dem och allt möjligt fast de egentligen inte menar det. Det är flickornas behov av att bli sedda."

Hur jävla dum får man vara. Tjejer (och killar) får väl ha på sig vad dom vill utan att nån tafsar på dom o kallar dom för hora. Med det argumentet så skulle rektorn få skylla sig själv om han bli våldtagen på en strand. Han har ju antagligen bara badbyxor på sig. Jag fattar inte hur vissa människor tänker. Om tjejen vill att någon tafsar på henne så säger hon väl till. Det måste man ju fatta själv. Vill dom ha sex så säger dom till eller tackar ja om någon frågar.
Vart i lagboken står det att tjejer får skylla sig själva bara för att dom har en tröja som visar magen?
Men förhoppningsvis så blir det bättre när den äldre generationen börjar gå i pension.
Då kommer dom yngre som har lärt sig att respektera kvinnor på ett annat sätt. Jag märker i alla fall att alla killar skulle döda dom killar som våldtar. Jag blir själv förbannad när jag läser om våldtäkter o våldtäkts försök.

Finns ett undantag. Och det var om tjejen som var ute och rastade sin hund. Då kommer det en kille och försöker våldta henne. Precis när killen fått av sig byxorna och kalsongerna så hoppar huden och biter honom i skrevet.  Och det var helt underbart att läsa om. Det måste självklart vart hemskt för tjejen. Hon ska vara glad att hon hade sin hund. 

Well well, nu har jag inte så mycket mer att säga. 
Nuff Said//Markus 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra inlägg! rektorerna tänker helt sjukt! haha, skönt exempel om badstranden å rektorn! =D
en sak måste jag dock tillägga.. "Vill dom ha sex så säger dom till eller tackar ja om någon frågar."
tjejer brukar väl oftast visa eller typ säja det indirekt, vilket kan vara svårt å veta. sedan kan man tro att en tjej vill mer än vad hon vill eftersom de ibland kan ge sådana signaler.. MEN då måste man acceptera ett NEJ.. killar som inte gör det har fan inget vett.. bra skrivet mannen! peace!

2007-02-14 @ 17:30:13
Postat av: Mårten

förra inlägget var från mig, Mårten.. ;)

Postat av: David

haha jo det stämmer faktiskt ! visst får man ha vad man vill

2007-02-18 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback