Youtube länkar och lite annat

Läste precis att den där pappan i Rödeby blev friad. Han som hade skjutit ner några dryga ungar med hagelgevär. Jag skrev ju om det i ett tidigare inlägg. Jag tycker det är rätt att han friades. Som jag skrev tidigare, står man framför en hagelbössa efter att man har jävlats med en familj så får man ju fan skylla sig själv. Klart som fan gubben kör "target practice" på skitungarna när dom håller på så. 

Sen läste jag att någon eller några ville att eleverna skulle få sätta betyg på sina lärare. Ja, bra idé. Låt ett gäng pubertala ungar sätta betyg på andra. Hur många skulle göra det seriöst? Några kommentarer som jag tror skulle vara vanliga är.

"Han e ju fan värsta bögen"
"Fy faan vilken horlärare"
"Men asså han e ba lixom sååå snygg asså ba lixom"
"öhöhö hon praktikanten va så jävla het undrar om hon lär ut grejer hemma.. höhö hajjar'ru? Knulla asså"

Visst finns det elever som skulle göra en seriös grej av det. Men jag tror majoriteten inte skulle skriva vettiga och konstruktiva saker. Det är min åsikt i alla fall. Men jag kan ju ha fel. Folk i högstadiet kanske har mognat sen jag gick i skolan.

Just nu sitter jag och lyssnar på när min käre mor snackar med en kompis i telefon. Shit vilken skvallertant=P. Ett litet utdrag ur diskutionen.
"Har gubben din skaffat snarksprej?". "Leffe fixade det och det funkar skit bra"."Man måste ju få sova ibland".
Sen sitter hon och läser ur en skvaller tidning. Och sen skvallar dom om sessan den äldre och hennes kille vad han nu heter. Dom är tydligen inte tillsammans längre. Yada Yada Yada. Riktiga skvallerkärringar. Läser hon det här lär jag få skit för det =P. 

En sak som jag skulle göra också redan igår var att bjuda på ett par youtube länkar. Det första är en riktigt kul grej med komikern Katt Williams. Och den andra är en grej som många säkert har sett. Jeff Dunham och Achmed The Dead Terrorist. Hur kul som helst.

http://www.youtube.com/watch?v=gWhUqo9Aivs

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Enjoy

Fridens //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback