Don't fuck on the streets.

Har inte så mycket och skriva idag heller faktiskt. Tänkte bara rekomendera en grym låt. Liquido med låten "Narcotic". Hur underbar som helst fortfarande. Även om det var 10 år sedan jag hörde den första gången.

Ett litet tillägg till det jag skrev om kommentarer. Skriv mer. Vill ni skriva mer personliga grejer, typ kärleksbrev eller kanske bara "I'm gonna bust a cap in yo' ass", så dra i väg ett mail till [email protected].

Nu kom jag på vad jag ska skriva om. Det var någon idiot som skrev ett inlägg någonstans om att man skulle förbjuda hångel på stan. Det var så synd om staackars för han var ensam. Alla hans vänner hade hittat någon att hångla med. Men det var ju inte därför han ville att det skulle förbjudas. Jag minns inte riktigt hur han skrev. Någonting med att effektiviteten skulle öka om man gjorde det. Återkommer i morgon om detta när jag har kollat igenom det den där nollan skrev. Men tills dess vill jag bara säga att den jävla idioten kan hålla sig inomhus. Sluta vara avundsjuk och gå ut och hitta någon istället. Om du tänker mer på att vara social istället för att vara effektiv i jobbet så kanske du också hade haft någon att hångla med. Och om du ska gå ut och det sitter ett par och hånglar så titta bort. Det räcker med att flytta ögonen så dom stirrar rakt fram så slipper du se. Det ända som gör att saker går till överdrift är ju om några ligger och pippar mitt på gatan. Men jag tror att dom flesta fattar att man inte knullar bland folk. Om det inte är gruppsex och swingers så klart. Men det är ju en helt annan sak.
Jag kom och tänka på ett avsnitt ur Simpsons. Det när borgmästaren flyr landet och dom med hög IQ tar över staden. Den kommentaren som Comicbook Guy säger när dom ska offentliggöra nya lagar passar nog in på tråkmånsen. Den gick väl ungefär så här "Mating will only be allowed every seven years. For some it will be less then before. And for some of us it will be more... alot more"

Fridens //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback