Oisan fönstertittare

Jag bor mitt emot en ambassad. Vilket jag egentligen är ganska glad över eftersom det inte är någon där på kvällen. Men om man kommer hem tidigt på dagen eller är ledig så har man massa smygtittande greker som glor in och följer varje steg steg man tar. Alltså ingen idé och springa runt naken hemma. Men jag känner så här. Om dom är så sugna på att se min håriga röv så varsågod. Men första tiden som jag och ellie bodde här så hade vi inga gardiner. Skit skoj om man var ledig en vardag och vaknar upp utan täcke och ett ordentligt morgonstånd samtidigt som man hade 3 nyfikna personer som stirrade. Det ändå man tänkte då var "Kom igen så jävla liten är den inte" och "Ja jo det är min flickväns tuttar". Och man kunde absolut inte ha sex innan klockan 18 för då var det verkligen full rulle på gubbarna. Dom glodde verkligen hela tiden. Vi funderade nästan på att sätta upp en lapp i fönstret där det stod sex showen börjar inte förrens klockan 19:30. Och inte nog med att dom stirrar när man näckar från sovrummet till badrummet för att duscha. Dom jävlarna glor på min tv också. Vilket betyder (precis som innan) inget snusk innan kl 18.  Sluta stirra era pervon!! =p

En grej som jag frågar mig är hur fan man kan döpa en resturang till Oisan? Jag skulle aldrig gå på ett sånt ställe.

Peace Out //Markus

Kommentarer
Postat av: David

haha turn it up xD från djupa politiska samhällsfunderingar till flumblogg :P me like ! snygg design på bloggen nu btw

2008-03-19 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback