Vidriga pedofiler

Det skrivs mycket om den försvunna 10 åringen i Dalarna. Dom har ju tagit fast en 42 åring som är misstänkt. Nu ska man inte döma folk i förhand för det är bara dumt om det skulle visa sig att han är oskyldig, men om det var han så kan man ju undra vad han tänkte. Och det gäller alla pedofiler och liknande. Hur man kan ge sig på ett barn?
Jag tycker att alla får tycka om vad dom vill. Bara man inte skadar någon annan mot deras vilja(det finns ju folk som gillar att bli skadade). Men ett försvarslöst barn kan ju inte göra något motstånd och är inte kapabla att ta ett beslut om sex. Som jag sa så får man tycka om vad man vill. Visst du får gilla barn, djur eller vad som helst. Det rör inte mig ett skit. Så länge jag slipper höra om det. Men när man börjar utnyttja och skada en person så går det för långt. Det fanns eller finns en sida för pedofiler. Helt laglig eftersom det inte innehöll barnporr. Där kunde dom vidriga människorna diskutera sex med barn. Det fanns även frågor och svar. Och jag kommer ihåg en fråga som dom tog upp. Och frågan var typ "Tar inte barn skada om man har sex med dom". En egentligen bra fråga om svaret hade varit bra. Svaret löd "Barn kan ta skada. Därför får man anpassa sexet till barnets utvecklingsnivå". Jag trodde jag skulle spy när jag hörde det. Vad är det för jävla idioter som håller på så? Klart som fan barnet tar skada. Kanske inte fysisk skada men psykisk. Det är så sjukt att man mår illa.
Som sagt så lägger jag mig inte i vad man gillar och inte gillar. Det är inte min sak. Men när man börjar utöva dom sjuka idéerna så känner jag bara för att skrika. Skulle jag träffa på ett sådant sjukt svin så vet jag inte vad jag skulle göra. Mord kanske??

Peace //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback