Vänner vet för mycket

Kompisar är väldigt bra att ha. Jag har väldigt kul minnen från min tonår med alla mina vänner. Jag har en som jag har känt länge. Vi gick i samma skola på lågstadiet. Vi umgicks inte och jag är inte säker på om jag har några minnen från den tiden om honom. Jag var en mean maddafakker då. Riktigt elak och en riktig liten terrorist.

Men jag gick om 5:an och hamnade i en parallel klass till Chrille. Vi umgicks inte i början. I min klass gick en gammal kompis till honom. Och det var genom honom vi träffades. Hur det gick till är en annan, men ganska rolig historia som vi får ta en annan gång.

Men efter det så umgicks vi mer och blev "Partners in Crime". Jag tjuvrökte nog med honom första gången i 6:an någongång. Vi trashade bilar i högstadiet. Och rökte lagliga droger tillsammans efter det. Vi har nog gjort det mesta tillsammans. Han var den som ställde upp när jag var deppig. Peppade mig när jag var extremt kär i en jätte söt blondin på högstadiet. Just den delen gick ju kanske inte så bra efter som jag aldrig fick till det med henne. Kan bero på att den söta blondinen och jag hade känt varandra sen vi var små. Han är även den som konspirerade så att jag och min älskade Elinore blev tillsammans. Sen är det många grejer som jag ångrar att vi inte gjorde tillsammans första gången också. Jag hade nog gärna haft min första fylla med honom. Nu är det här kanske en dum grej och önska men skit samma. Jag hade gärna haft honom med mig första gången jag blev hög också. Däremot skulle ag inte vilja haft med honom första gången jag hade sex. Det hade bara varit nasty=P.
Kort sagt så har vi varit med om jävligt mycket tillsammans. Och jag har många ovärdeliga minnen med honom.

Fast nu var det inte riktigt meningen att jag skulle skriva det. Jag skulle skriva om vänner i allmänhet. Som sagt, vänner är extremt bra att ha. Men det är farligt att bli ovän med en person som vet väldigt mycket om en. Chrille vet extremt mycket om mig. Det mesta av skiten jag har gjort är i och för sig publicerat här på bloggen. Men OM jag på något sett skulle bli en kändis så finns det många grejer som han skulle kunna sprida ut. Nu är han inte lagd åt det hållet. Och det är jävligt skönt.
Nu blev det här inlägget helt annorlunda än vad jag hade tänkt mig. Blev en story om Chrille istället för ett inlägg om att vänner vet för mycket. Men som jag sa i förra meningen: Vänner vet FÖR mycket.

Peace //Markus

Kommentarer
Postat av: Chrille

Hehe, jag vet för mycket! Wieehee! ;P

Men tro mig, jag tänker inte berätta för någon!
(Om dom inte betalar bra dvs!)

Cheers!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback