Svarar på relationsfrågor.

Nu har jag suttit och haft tråkigt hela kvällen. Kollat på tv, läst nyheter and so on, and so on. Så då kan man ju skriva blogg. Det kan ju vara kul. Jag tittade på vad folk frågar relationsexperter. Jätte kul tänkte jag och valde ut en fråga. Och den tänkte jag svara på. Varför? För att det som "experten" svarade var så jävla värdelöst.

Fråga:
Jag har så svårt för att träffa killar! Jag har varit singel nu i snart fem år, och får aldrig kontakt med killar. Det känns som jag sänder ut fel signaler, kan det vara så? Hur gör jag för att visa mig intresserad/intressant för killar? Tack!
//Stina

Svar:
Hej Stina. Det är aldrig kul och gå utan lite latjo lajban i 5 år. Och jag tror det är som du säger. Du sänder ut fel signaler. Det du borde göra är att dra på dig en push-up bh så att tuttarna verkligen syns. Sen går du ut på stan en vacker vårdag. Det är då killarna är extra uppmärksamma. Efter en vinter utan halvnakna damer på stan så uppskattas det lite hud i vardagen så killarna kommer att vara på hugget. Spana efter en kille du vill ha och sök ögonkontakt. När han ser dig så putar du med läpparna. Drar fingrarna gemon håret. Och sen drar du upp tröjan och bh:n och flashar tuttarna. Då jävlar ska du se att killen går igång. Får det är så killar är funtade. Lätt manipulerade och ganska korkade. Lycka till.
//Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback