Poppis??

Idag är jag tydligen populär. 2 personer har skrivit inlägg om bara mig(Haha in yo face PP. Du har inte 2 inlägg från 2 olika personer samma dag). Det är ju trevligt. Väldigt snälla inlägg. Dom tog inte upp några dumma saker jag har gjort i alla fall=P. Chrille som skrev det ena vet nog mer om mig än någon annan. Så om jag skulle bli känd så är det inte bra och hamna snett med honom=P. Sen skrev Erika lite grejer. Också trevligt. Sen att hon glömde bort och berätta typ hälften av vad som hände första gången vi träffades är en annan grej. Men det kanske också är bra med tanke på att mot slutet av kvällen gjorde jag och min kusin en dum grej. Nää nu ska jag inte avslöja för mycket. Vem vet om polisen läser det och kastar in oss på kåken eller något?

Här kan ni läsa inläggen
http://droopy87.wordpress.com/2008/04/04/icyelement-of-surprise/
http://joun.wordpress.com/2008/04/04/i-brist-pa-sjalvbevarelsedrift-da/

Markus Tips: The White One Is Evil   (You figure it out=P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback