Pappa och morfar, till samma barn

Jag satt och surfade runt och gick in på aftonblaskans hemsida, den där skvaller sidan. Där såg jag en grej som fick mig att må lite illa. Det var en Man(läs: idiot) som hade skaffat unge med sin dotter. Att gubbjäveln är 61 och skaffar barn är illa nog(kommer tillbaka till det snart). Men att han dessutom gör det med sin egen dotter är ju bara sinnesjukt. Pappan(och nu morfar) hade lämnat familjen när dottern(som nu är mamma till sin pappas barn) var 1 år. Och sedan hade dom återförenats. Och kåta som dom var så knullade dom 2 veckor senare. Är det bara jag som blir äcklad av det? Jag brukar inte vara den som är den. Men det där är för mycket till och med för mig.
Tänk hur det låter hemma hos dom.

-Pappa, eeeh jag menar älskling. Kan du byta blöja på ditt barnbarn.. oj jag menar dotter.
-Ja visst vad har man föräldrar till.
-Tack far. Jag menar älskling. Fan att jag aldrig kan lära mig.
-Det gör inget. Det blir ju lite kinky *Wink Wink*.
-Men pappa då.. jag menar älskl.. äääh fuck it.

Nää det verkar ju helt normalt. Och som jag sa innan gubben är 61. När ungen är 20 sitter gubben på hem och har alzheimers. Skiter ner sig själv. Men som tur har han ju sin dotter(alltså mamman till barnet) som torkar honom.
- Det här gjorde vår pappa på både dig och mig.
Vidrigt är det. Systerdotter har fått en helt annan innerbörd för mig nu.

Peace //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback