Moppepojkar

Detta inlägg är i stil med det jag skrev om när jag höll på att köra över kärringjäveln i stan för ett tag sedan. Idag höll jag på att köra över 3 små moppepojkar. Gjorde jag det? Nej, kroppen reagerade snabbare denna gång också. "Synd" tänker ni. Ja det är det också. Det var i Märsta som jag körde denna gång. Jag hade precis kört över ett tågspår och fått upp hastigheten till blygsamma 120(eller 30. minns inte riktigt) km i timmen. Och jag kör i lugnan ro och då kommer dom där 2 hjuliga terroristerna. Noll koll och kör mot väjningsplikt. Idioter. Men som sagt denna gång vann kroppen över hjärnan igen och så hade jag en passagerare med mig också. Hade jag kört på dom så äckliga sakerna så hade dom fått pröjsa skadorna. Alltså 2 flugor i en smäll. Låter jag känslokall? Jo kanske. Men så har jag inte så stor respekt för andras liv när dom gör hur dom vill.

Peace //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback