Markus Svarar

Jag tänkte svara på några frågor till idag. Och som jag skrev igår så är det för att dom riktiga svaren sög. Alla frågor är äkta. Alltså inte påhittade. Men dom kan vara kortade.

Fråga:
Ska man ha olja till massagestaven? //Anonym

Svar:
Ja det ska man absolut ha. Den fastnar inte i stekpannan lika lätt då. Mitt tips är att använda sig av en gummistav eller liknande. Metall eller andra hårda material kan vara svårtuggade. Stek staven på låg värme så minskar risken att den smälter. //Markus


Fråga:
Yo! Jag är en kille på 16, som har ett litet problem. För trång förhud, hur gör jag för att kunna fixa detta? Tycker av någon outgrundlig anledning att det skulle vara pinsamt att gå till ungdomsmottagningen. //Anders

Svar:
Yo yo. Whats the dizzle? Aboow du kan kirra dicken om du tar en stilett bruushään. Sen du ska kutta upp huden lixom. Vem faan tycker inte d e skämmit o gå dit? Bara vita där. Lycka till bruushäään. //Markus


Fråga:
Hur har man bäst analsex?

Svar:
Tryck upp den i skitan och kör på bara. Båda måste vara med på det självklart. Våldtäkt är inget jag rekomenderar. //Markus


Fråga: Jag har hört att män tycker om när man har en isbit i munnen och vandrar över hans kropp med den. Stämmer det? //Undrande

Svar:
Män tänder på ALLT. Har du inte läst tidningarna? Män har svårt att få jobb på dagis för att alla män är pedofiler. Och män tänder ju även på att få fingrar i rumpan också. Så mitt tips är att du tar isbiten och stoppar in den där helt enkelt. Snacka om iskallt(hihihi lite sexpert humor). //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback