Markus Svarar pt.2 8/4-08

Nu har jag inte så mycket och göra så jag tänkte svara på några frågor igen. Jag gillar och hjälpa folk. Och som jag sagt tidigare så är alla frågor riktiga.


Fråga:
Jag är en kvinna på 50 som (yada yada massa snack om MASSA skit).Men jag har aldrig haft en pojkvän och är fortfarande oskuld. Jag kan knappt(mer skit om att hon inte kan se kärleksfilmer utan och gråta). Villa bara lägga mig ner och dö. Vem skulle vilja ha sex med mig? Funderar på att skriva kärleksroman. Förmodligen ända sättet för mig att uppleva kärlek.//Ratad
       
  

Svar:
Men det var väl själva fan vad emo du låter. För det första så är väl det här ingen riktig fråga eller? Kanske den där delen om vem som vill ha sex med dig, men jag tror att du menar hypotetiskt. Men det är klart jag ska ge dig råd. För det första, skriv ingen kärleksroman. Hur kan någon som aldrig fått dansa sängtango beskriva det? Och det att du gråter till kärleksfilmer, det är väl ingen big deal. Det gör ju alla tjejer. Jag har en flickvän och hon gör likadant. Och för att svara på frågan om vem som skulle vilja ha sex med dig. Kolla in www.knullkontakt.se. Där kan du få till det. Lycka till!! //Markus

Nu har jag en gäst expert som ska svara på en annorlunda fråga. Chrille som experten heter hittar du på http://droopy.wordpress.com
Fråga:
Första gången jag hade sex med min nya pojkvän så skulle jag suga jag av honom. Men när han hade penis i munnen på mig ville jag verkligen bita av den och skada honom. Varför? Jag är rädd för att tänka så fler gånger. //Skruvad tös


Svar:
Mitt tips är kort och gott att om du slutar svälta dig själv så kommer antagligen dessa tankar om att äta din pojkväns penis också att försvinna. Annars är mitt tips att ge upp oralsex, om inte annat så för att slippa konsekvenserna som denna könsstympning skulle medföra. Annars kan du ju pröva och bita. Han kanske gillar det. //Chrille [Kostrådgivare och sexexpert]


Fråga:
Jag och min kille har varit tillsammans i två och ett halvt år. Han älskar mig över allt annat, jag är den enda han kan prata med, jag är vackrast i världen, jag är det underbaraste som finns, han skulle aldrig klara sig utan mig.Han är verkligen så kär i mig. Problemet är att jag sedan en längre tid vill göra slut. Men jag vågar inte. Tänk om han tar livet av sig? Eller blir alkoholist? Eller slår mig? Tänk om han vägrar låta mig göra slut? Hur säger man det? Att man inte älskar någon längre? ska jag bara säga det rakt ut och ta smällen? Snälla hjälp mig!! /Tacksam för svar

Svar:
Du har det svårt du. Tänk vad du kan utnyttja situationen. Be honom köpa fina grejer och göra fina saker för dig. Vill han inte det så gör du bara slut. Och hur ska du göra det då? Om du är rädd att han ska slå dig så har jag ett bra tips. Ta ett foto där du har sex med en annan kille. Sen skickar du det till honom med texten "Jag har träffat någon annan". Då kan han inte slå dig. Och det låter som ni är något yngre så du får hoppas att han inte har någon langare som köper ut sprit till honom. Och tar han livet av sig så se det från den ljusa sidan. Han lär inte besvära dig mer. //Markus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback