Kidnappar tjejer till Bolivia

Nu har jag inte skrivit på några dagar. Det var väl i torsdags jag skrev senast. Jag skulle skrivit igår men jag somnade vid 18-tiden. Och det beror på att jag och några till drack ganska mycket i fredags. Jag blev rätt dragen skulle jag tro.

Det började någon gång vid 11 i fredags. Jag mötte chrille på stationen i Märsta. Vi gick direkt till bolaget och funderade på vad vi skulle handla. Chrille gick direkt till spriten och vi tog en kvarting koskenkorva. Sen blev det lite alkoläsk, som knappt gick åt alls. Och sen 2 plattor Lapin Kulta. Vi ställde oss i kön och där ångrade jag mig. Jag tog koskenkorva flaskan och gick tillbaka till spriten och la den ifrån mig. Sen tog jag en större falska iställen. Man kan ju inte vara nykter ikväll tyckte jag och Chrille. För man blir ju inte full på ca 50 öl.

Sen gick vi och käkade kinamat. Och precis när vi skulle åka till mig så ringer min farsa som behöve skjuts till Sigtuna för att han skulle hämta en lastbil. Så vi kastade in pappa i skuffen på bilen och åkte ivåg. Sen stannade vi och skulle köpa skor till Chrille. När vi skulle betala så såg vi att han i kassan hade gått i samma klass som chrille i högstadiet. Chrille skrattade gott för att den personen hade varit en riktig plugghäst i skolan och nu står han i butik och har 1200 att leva på i månaden. Kul tyckte vi eftersom jag och chrille var värdelösa i skolan men ändå har klarat oss bra.

Tillslut var vi hemma i min lägenhet och började dricka. David kom över vid 18-tiden. Jag och chrille var redan lite på lyset eftersom vi hade varit igång sedan klockan 14:00. Vi satt och söp, snackade och hade kul. Sen blev jag och chrille hungriga och jagade runt hela Östermalm efter mat. Undertiden så pratade David med sin flickvän som också skulle komma. Så vi träffade henne och hennes kompis någongång. Minns inte vilken tid. Jag hade nog tappat tidsuppfattningen någon gång efter öl 10 eller så. Vi gick vidare till affären och köpte lite virke till vodkan. "Man kan ju inte vara nykter ikväll" tyckte vi fortfarande även fast vi var rätt packade redan.

Vi kom till hem till mig. Och allt som hände kommer jag inte riktigt ihåg. Men en kort sammanfattning kan jag ju bjuda på i alla fall.
Vi lyssnade på högmusik, snackade och drack. Någonstans i mitten så skulle jag och Chrille kidnappa Emilie(Davids flickvän) till Bolivia. Vad vi skulle göra i Bolivia och varför vet jag inte. Men David utbrister i alla fall "ALLA FÖRSÖKER SNO MIN TJEJ!!". Det tyckte vi var väldigt roligt.
Efter ett tag så skulle jag och Chrille ta en promenad runt kvarteret. Vet inte varför. Men vi gjorde det i alla fall och snackade. I slutet någonstans innan vi skulle in så pratade vi om hur mycket vi tyckte om varandra, som bara vuxna män på fyllan kan göra. Hur det var tänkter jag inte berätta. Men det kan nog varit en intressant syn att se.

Vi kommer in efter ett tag. Och då har Emelies kompis gått. Och det visste vi eftersom vi såg henne gå. Jag kidnappade Emelie, inte till Bolivia utan till mitt rum. "Vad har jag gjort??" Sa hon och såg lite rädd ut. Men jag ville ju bara snacka. Och efter en stund så kom chrille in och sa att dom hörde vad vi snackade om. Fast det var nog inte därför han kom in utan det var för att David hade sommnat i min 2-sits soffa. Det var en komisk syn.

Jag, Chrille och Emelie snackade några timmar innan Chrille somnade vid 2-tiden. Sen snackade jag och Emelie tills klockan var 5. Då tyckte vi att det var dags att sova. Vi gick ut till David som fortfarande sov i soffan. Han hade huvudet hängandes och såg jävligt lustig ut. Vi fick honom att flytta till den stora soffan och där kröp också Emelie ner. Det såg väldigt mysigt ut och jag ville gärna ha Ellie hemma så jag också kunde mysa. Men jag hade chrille. En hårig, full luns som låg över hela sängen. Sen slocknade jag.

Fridens //Markus

Kommentarer
Postat av: Chrille

Bolivia rockar, Kvarteret rockar... Minns inte varför, därför rockar vodka också!.. Eller nåt... Typ... Men kul var det ;D

Postat av: David

Det var en mckt trevlig och rätt nostalgisk kväll =) allting rockade verkligen ! superbt, tack för det

2008-04-28 @ 00:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback