Intelligent liv i rymden?

Rymden är ett någonting som jag tycker är intressant. Tyvärr ser man inte så mycket i Stockholm. Det är för ljust. Men när jag är hon min käre far ute på landet så brukar jag ställa mig ute, tända en cigg och stirra upp i luften och drömma mig bort en stund. Tittar man riktigt noga så kan man till och med se en satellit flyga förbi högt där uppe. Det är avkopplande och bara stå och titta upp i den mörka rymden. Ibalnd kan man till och med se ett ufo flyga glida förbi. Antar att ufot är ett flygplan som är påväg att landa på Arlanda. Det ser ju ut som ett plan, låter som ett plan och flyger mot flygplatsen. Men man vet ju aldrig=P.
Någonstans ute i universum måste det ju finnas liv. Så jävla stort som det är så är man ju bara korkad om man tror att vi människor är ensamma. Oavsett om livet ser ut som det gör i Star Wars eller om det bara är encelliga bakterier så måste det finnas.

I alla filmer om utomjordingar så är det ju alltid dom som anfaller jorden och människorna är alltid goda och snälla och ska försvara sig. En sådan grej skulle nog inte hända i verkligheten. Har vi ledare som Bush så räcker det med att det visar sig att utomjordingarna har olja eller något annat vi behöver på jorden för att han skulle påstå att dom har kärnvapen och sen bomba skiten ur dom.

Jag hoppas verkligen att det finns intelligent liv ute i rymden. För det finns fan inte här på Jorden i alla fall.

Peace //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback