How do you want to die?

Jag och David satt och glodde på Oz för några dagar sedan och kom in på en diskution om hur man skulle vilja bli avrättad om man mot all förmodan skulle hamna där. Jag funderade först på arkebusering(skjuten), det verkade smärt fritt. Några kulor i hjärtat sen är det god natt. Men jag kom på att det inte lockade så mycket. Först spänner dom fast en person i en stol. Efter det får man en svart huva över huvudet. Bara det får mig att få panik. Men sen kommer det värsta. Du hör hur dom laddar sina vapen och trycker av. Många tankar hinner poppa upp på den tiden. Och det vill jag inte. Och samma sak gäller hägning. Bara att du står upp, får en huva och sen trär dom den där jävla snaran runt halsen. Sen hör du hur dom drar i spaken och snap så dör du. Och du hinner få en massa tankar som snurrar. Men tänk om dom har trätt snaran fel? Då får du hänga där en stund och kvävas långsamt. Man kan ju bara hoppas att dom hjälper till om det skulle hända.
Tillslut valde jag giftinjektion. Där får man i alla fall somna först. Jag skulle nog inte få lika mycket panik av det. Visst, du hinner tänka mycket. Men dom där plötsliga elementen med vapen och så finns ju inte. Sen sa The Poet i OZ att han skulle välja heroin överdos. Varför inte? If you gotta go, the go high.

Markus Tips: Man få int va dum fö då bli man som Hedlund

Peace //Markus

Kommentarer
Postat av: jimmy

så här vill jag dö

Dog på bordellen
Fick hjärtattack mitt i sexakten
Först kom han.

Sedan kilade den äldre mannen snabbt vidare ? för alltid.

Enligt polisen dog mannen av naturliga orsaker.

Det hände på bastu- och naturistklubben Tropical i den schweiziska staden Grenchen i onsdags kväll.

Klubben fungerar som mötesplats för prostituerade och deras kunder, som gör upp om privata möten mellan bubbelpoolen och S/M-hörnan.

Strax efter klockan 22 i onsdags kväll hörde stamgästerna hur en kvinna plötsligt började gallskrika, berättar tidningen Blick.

Man hittade snabbt orsaken i ett rum initill. En äldre man låg livlös över en kvinna som desperat försökte ta sig loss.

? Han hade tuppat av mitt i akten. Hjärtat orkade inte med och kvinnan skrek på hjälp, berättar en gäst för Blick.

Medan personalen ringde polis försvann gästerna blixtsnabbt.

Polisen öppnade en förundersökning, men fallet har lagts ner.

? Han dog av naturliga orsaker. Det finns inget brottsligt bakom, säger en talesman för polisen.

2008-04-12 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback