Guds Frid

En sak som jag tänkte på igår när jag kollade igenom mina gamla inlägg var att jag verkade vara en person som föraktar religion och dom personerna som utövar det. Kanske inte föraktar men ändå. Ingen har kommenterat det och dum som jag är så ska jag ju ändå ta upp det. Men så är det inte i alla fall.

Jag personligen tror inte på Gud, Allah(samma Gud med skit samma=p), Ganjesha(rätt stavat?) och så vidare. Men däremot så tycker jag att man får tro på precis vad man vill. Och det är jätte kul för dom som har "hittat" sin religion. Kan ju vara skönt att ha någonstans och söka styrka eller vad man nu söker i sin religion.
Men jag tror inte att jag någonsin kommer bli en av dom. Men vem vet det kanske skulle hända. Men enbart om Gud kommer och träffar mig personligen. Och då ska han göra ett riktigt bra intryck också. Orkar inte med en surgubbe i mitt hem=P. Fast i filmen Dogma så var ju Gud en kvinna och hade en för "Awesome" röst för att vi vanliga dödliga skulle kunna överleva om vi hörde den.
Men nu fick jag det klart i alla fall.

Guds frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback