Gifta mig i sommar=)

Idag är jag på bra humör. Det har varit pisstrist väder. Kvavt och äckligt men trots det är jag glad. Delvis p.g.a att jag fick detta mail idag.

"Hej Markus!

Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen nästkommande arbetsdag.

Det som levererats till dig är följande:
Artikelnummer Antal Benämning
3000618958 1 Playstation 3 - Grand Theft Auto IV"


Äntligen. Jag har sett fram emot det i ungefär 1 år och imorgon kommer det. ag är ledig från torsdag till söndag och dom dagarna kommer jag stänga av telefonen, dra för gardinerna och låsa dörren. Ingen är välkommen alls=P.

Men mest glad är jag för min älskade Elinore. För imorgon har vi varit tillsammans i 3 år. Helt underbart. Tyvärr så är hon inte hemma imorgon så vi kan inte fira det.
Tiden har gått extremt fort. Vi har varit förlovade i cirka 2 och ett halvt år och vi ska gifta oss i sommar. Och inte en ända dag har jag funderat på om hon är den rätta för mig. Älskar henne så extremt mycket och kommer att göra det resten av livet också. Du är underbar.

Fridens //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback