Fuck blondinbella

Jag vet att jag skrev om det här för inte så länge sen. Men jag känner att jag måste skriva om det igen. Avundsjuka. Det verkar som att så fort man kritiserar allas vår kära superbloggare whatever her name is så blir man helt plötsligt avundsjuk. Om jag säger tex att hennes blogg är det värsta jävla skiten jag läst(vilket nästan är sant) så är jag avundsjuk. Så fort jag skulle skriva att jag är less på att se henne på framsidan i varenda jävla tidning, så är jag avundsjuk. Och om jag inte tycker att det är synd om henne för att hon har bloggat så mycket att hon är utbränd så är jag avundsjuk. Och jag kan inte förstå hur folk tänker. Ja det är väldigt jävla synd om henne för att hon sitter vid en jävla dator och klickar på tangenter. Såååå extremt jävla jobbigt. Jag tuppade nästan av själv precis. Jag känner verkligen med henne. Jag har gråtit hela helgen för hennes skull.

Aja skit samma. Tillbaka till ämnet. Hur kan man påstå att någon är avundsjuk för att man kritiserar en annan person? Och det lustiga är att det gäller inte alla människor. Det verkar bara en del personer som man är avundsjuk på. För om jag tillexempel skulle skriva att George W Bush är en jävla skit president. Så skulle jag inte bli kallad avundsjuk. Och det finns flera 100 exempel på det där.  Men så fort man råkar säga att stackars lilla blondinbella är tråkig, nä då jävlar har jag gått för långt. Då är jag en avundsjuk jävel.
Men nej jag är inte ett dugg avundsjuk på henne. Jag kan till och med tala om vad och vilka jag är avundsjuka på. Grabbarna i Millencolin, NOFX, Bad Religion med flera. Personer som får turnera runt om i världen och spela grymt bra musik till miljoner människor. Dom är jag avundsjuka på. Alltså personer som jag beundrar. Personer som underhåller mig. Jag skulle vilja vara i deras situation. Jag skulle vilja resa och se hela världen. Göra något jag älskar och göra människor glada. Inte i någon jävla brattig blondies värld.

Så FUCK blondinbella och hennes patetiska lilla utbrändhet. Skaffa dig ett riktigt jävla jobb. Du skulle inte klara dig en sekund.

Peace //Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback