Får man inte knulla vem man vill??

Det står ganska mycket i tidningar om den finske utrikesministern som hade skickat över 200 sms till någon strippa och blev tvungen att avgå. Vad jag vet så var han inte ens gift. Då kan man fråga sig om det verkligen är en sådan big deal? Jag menar, vem har inte skickat sådana sms till någon. Det är väl inte världens sak att ta del av? Om han vill fråga en strippa om hon har ordning i "trädgården" som han så fint uttryckte det i ett av messen så får väl han göra det? Det är väl han sak om han skickar sådana grejer. Jag har nog skickat värre grejer till Ellie och jag lär ju inte få kicken för det. Sen att han använde jobbar mobilen för det är ju en annan grej. Men hur mkt kostar 200 sms egentligen? Inte så jävla mycket att han inte kan betala det själv då i så fall. Och om han nu hade varit gift så undrar jag fortfarande vad resten av världen har med det att göra. Det är väl han och hans frus problem att lösa. Man blir väl inte sämre politiker för att man är som en vanlig människa och vill knulla ibland?
Om jag har lust att fråga min flickvän om hon vill göra det på en exotisk plats så är inte det så farligt. Jag trodde att privatlivet var privat och inte något som alla har rätt att ta del av.

Markus Tips: Sköt dig själv och skit i andra

Peace //Markus

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag hävdar fortfarande att amerikanska folket skulle gett f-n i Clintons snedsteg, trots att han var gift - de har inte haft en bättre president se'n Carter. Å andra sidan tyckte mamma att det var rysligt upprörande hur han hade betett sig, så det är väl en generationsfråga, kan tro. Men att haka upp sig på en ogift snubbe som skickar sms till en strippa, det är väl ändå att ta i? Fast han kanske hade stalkat henne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback