Don't touch my family bitch.

Det skrivs ju rätt mycket om om det där Rödeby-mordet. Jag är inte så insatt i det men jag har läst lite. Det är något med att några ungdomar trakaserade en familj i en liten håla som heter Rödeby. Och det slutade med att pappan i familjen sköt ihjäl en av ungjävlarna och skadade en annan. Undrar om pappan sa "I'm gonna bust a cap in yo ass beeeeyatch" innan han sköt?
Nu sitter farsan i häktet eller på kåken eller något. Och jag tycker det är helt sjukt. Ja visst det slutade lite olyckligt men dom där idiotungarna hotade ju med att döda hans son och kom till deras hus med träpåkar. Och dom var några stycken. Jag hade gjort precis samma sak om jag var pappan. Klart som fan man försvarar sin familj mot sådana idioter. Jag hade nog tagit det ett steg längre och tränat prickskytte på varenda jävel av dom. Och ställer dom sig i vägen får dom ju skylla sig själva. Jag vet att det låter hemskt. Men som sagt klart som fan att man försvarar sin familj. Och jag tror inte att det var meningen att skjuta ihjäl någon.

Det var någon annan som var i en liknande situation som hade någon idiot efter sig som hotade att döda hans barn som jag tror inte ens hade fyllt 5. Plus att han sa att han skulle våldta mannens fru. Och enligt gamla traditioner så öppnade mannen en "can of whopass" och gav idioten på käften för att försvara sin familj. Och då åker han in på kåken. Jävla sjukt det är. Precis som i det första fallet så hade jag tagit allt ett steg längre och skurit av honom bollarna på honom och kört in dom i munnen. Efter det hade jag huggit av hans huvud och tryckt det så långt upp i röven på honom att det skulle hamna tillbaka på samma ställe igen. Sen hade jag sagt något filmiskt som "Who's fucking who now, punk".
Hotar man någons familj så får man ju vänta sig att få skit för det.

Peace Out //Markus

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag håller med. Jag är emot dödsstraff - jag tycker att det är fel av staten att få döda lagligt bara för att visa att det är fel att döda - men skulle en så'n grej hända t.ex. mina föräldrar och polisen inte gjorde något, så visst fasen hade det kunnat vara jag med hagelbrakaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback