Döda eller Dödas

Ett litet tillägg till grejen jag skrev om rödeby-mordet. Har inte direkt med det att göra. Men i alla fall. Jag tror att alla människor har mord instinkten i sig. Alla kan döda en annan människa. Tillexempel i i Rödeby. En person som försvarar sin familj. Det skulle jag göra. Jag skulle inte tveka en sekund. Eller om det gäller sitt eget liv. Vända andra kinden till my ass. Det är döda eller dödas. Men som sagt så tror jag att alla har det i sig. För vissa räcker det med en blick och för andra så behövs det en bazooka i röven. Jag har funderat och jag har några sådana grejer som skulle få mig att tända till direkt. Vissa grejer kanske inte skulle få mig att döda en annan person. Men misshandla.
Jag är absolut ingen aggresiv person i vanliga fall och jag har ganska lång stubin. Jag får ut mina aggretioner ganska mycket ändå. Tv-spel är ett utmärkt sätt och att skriva av sig lite funkar det med. Om inte annat kan man ju puckla på brorsan också=P

Peace //Markus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Igentligen tror jag att tankesättet är långtifrån handlingen. Du kan tänka att du skullle kunna döda en människa, men igentligen skulle du nog aldrig göra det.

2008-04-01 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback