Avrätta idioter

Läste på en nyhetssida att ungefär varannan svensk vill förbjuda tobaks försäljning i livsmedelsbutiker. Vad blir nästa steg? Förbjuda det helt? Vad är det för jävla förmyndarsamhälle? Vi kan ju börja förbjuda andra saker som är skadligt.
Bilar och bussar för miljön, hundar och pollen för allergier och godis för fetma. Allt det är skadligt för hälsan. Och när vi ändå är i farten så tycker jag att vi förbjuder sex också. Knullar man får man ju könssjukdomar. Vad finns det mer? Sport för där skadar sig spelarna och det finns huliganer. Tycker också att vi förbjuder knivar det skadar människor. Alkohol måste förbjudas. Se bara hur mycket som händer med fulla människor. Vad finns det mer? TV has to go. Soffor också. Det får folk att sitta ner och bli feta. Och semester. Det är farligt. Då latar man sig mest.
Förbjud allt farligt. Låt inte vuxna människor bestämma något alls. Känns som en jävla diktatur. Låt vuxna människor fatta sina egna beslut. Vill jag röka så ska jag få göra det.

Håll er inomhus era gnälliga, patetiska jävla idioter. Allt i denna värld är farligt. Du kan dö närsomhelst. Du kan få en blomkruka i huvudet när du är ute och går. Så vi kanske ska förbjuda det också?

Ett argument som anti-rökarna verkar gilla och använda är "Vi vill inte att våra skattepengar ska gå till att behandla rökare". Vad fan snackar ni om? Rökare betalar så extremt mycket mer i skatt än vad ni gör. Kolla hur mycket ett paket cigg kostar och hur mycket som går i skatt. Dom pengarna kan användas till och behandla rökare. För jag vill inte att mina ciggskattepengar ska gå till att ge era äckliga jävla ungar sjukvård för att dom har ramlat och brytit benet.

Jag är egentligen en väldigt fredlig och fridfull person. Men när folk är sånna extremt korkade idioter som vill att politiker ska bestämma över hur andra ska leva sitt liv. Ställ upp alla jävla Anti-Rökare på rad och sen drar man ett nackskott i varenda jävel.
Och nej jag är inte pissed bara för det här. Det verkar bara komma mer och mer förbud. Vilket betyder att vi blir mer och mer kontrollerade. Men jag är less på det. Jag är som lejonet Elsa, född fri.

//Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback