Yeah Bandit Hoodie!!!

Tjenare!

Idag har jag vunnit en tävling på Bandit Rock 106.3. Fan vad kul det var. Fick en numrerad Bandit Hoodie
(007). Det började med att jag för några dagar sen hade tråkigt och surfade på nätet. Så jag fick något kul ryck och svarade på frågorna på deras hemsida (
www.bandit1063.se). Så idag när jag var på jobbet så ringer "pisol-pete" eller peter som han heter till mig. Jag blir helt paff. Han frågar om jag har tid och lyssna klockan 15 när han ropar upp mitt och 2 andra personers namn. Den som ringer in först vinner. Självklart gör jag det. Och först är jag också. Så nur är hoodien min. Helt underbart. Fin som fan är den.
Det är kul när sånt händer. Jag vinner aldrig något. Jo jag har vunnit 25kr på Triss, men det räknas ju inte.

Sen har jag vart och hälsat på en kompis. Han sitter på en psykavdelning på något sjukhus. Synd om stackaren. Han var helt nerdrogad på massa piller. Fast han vaknade till senare. Men det är så tragiskt och se en ung kille med paranoia och att han är mano-deppresiv. Men det kan ju hända vem som helst. Jag har själv suttit på ett sånt ställe det är hemskt. Man blir ju mer sjuk av att sitta där. I alla fall om man är någorlunda vaken.
Jag hoppas att han mår bättre snart. Det är inte kul att se honom så. Virrig och sluddrig.

Det har nog inte hänt så mycket annat idag. Skulle gärna komma på något att skriva om. Men det kanske kommer om jag fortsätter skriva ner en massa osammanhängande saker som nu.
Jag tänkte skriva ner gårdagens bandit ShitList. Men den texten ville inte fungera Så jag får väl skippa det.

Well well, får väl avsluta här.
Nuff Said//Bandit-Markus Awww Yeaaaah!!


Hallå igen! Tänkte bara lägga till lite grejer. Såg precis Magnus Betnér på TV. Han måste vara världens bästa komiker. Helt otroligt bra. Säger alltid det jag själv tänker. Om ni inte har sett honom så gör det.

Nu är jag klar för idag.
Peace out// Markus

Hallå igen! Tänkte bara lägga till lite grejer. Såg precis Magnus Betnér på TV. Han måste vara världens bästa komiker. Helt otroligt bra. Säger alltid det jag själv tänker. Om ni inte har sett honom så gör det.


Nu är jag klar för idag.
Peace out// Markus


Kommentarer
Postat av: Mårten

Grattis ännu en gång mannen! =D du kommer vara coolast i Sthlmsområdet.. ;) eller det är du juh redan förståss.. =D puss

Postat av: David

Grattis mään ! fan va coolt, måste få se den där tröjjan

2007-02-08 @ 17:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback