Ingen Rubrik 2!


"Hej jag är nazist. Jag hatar alla judar, men jag dricker min lilla coca cola och företaget är jude ägt.
Sen hatar jag invandrare också. Men jag sitter ändå och äter kebab som en kille från irak har gjort."


"Hej jag är med i AFA. Jag hatar kapitalism. Men jag röker ändå malboro. Det har väl inget med kapitalism att göra??
Jag hatar också folk som inte låter människor tycka och tänka som dom vill. Men om inte nån tycker som jag så spöar jag skiten ur dom."

Hej jag heter Markus. Och jag hatar allt som har med dubbelmoral att göra. Hatar även alla höger och vänster extremister.
Kan ingen låta dom spöa skiten ur varandra bara? Som på salem demonstrationerna varje år. Varför skicka dit 100 tals poliser o stoppa dom från att slåss? Jo visst att om man låter dom slåss så kommer dom slå sönder allt som finns i närheten också. Men om man då hittar ett stort öppet fält. Slänger upp ett staket runt om det och sen kastar man in alla dom idioterna där och låter dom slåss. Lär ju vara mycket billigare för samhället. Det kommer ju hur många rasister och vänster extremister som helst. Skickar man in dom där och låter dom slåss klart så kanske det bara kommer ut en person tillslut.
Om det är en nazist som kommer ut så sätter man honom i konsentrations läger. Och skulle det vara en vänster extremist som är för kommunism så skickar man bara honom till nordkorea. "Där har du ditt kommunistiska jävla paradis."

Det spelar ingen roll om det har med politik, religion eller nått annat att göra. Alla försöker tvinga på folk sin tro.
Låt folk tycka som dom vill. Hur kul är det om alla är likadana?

Var den du är och skit i vad alla andra säger.

Peace Out// Markus

Kommentarer
Postat av: ellie

dina texer är heltotrolga och jag fattar inte hur en
person kan vara så otroligt insiktsfull

2007-08-13 @ 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback