Let the games begin

Nu är spelet igång. Vi har valt liga och lag. I spelet heter ligan Coca Cola Leuge 2. Jag har valt laget MK Dons.
Blir nog väldigt bra får vi hoppas. Klubb styrelsen väntar sig att jag ska klara av att komma upp en liga
denna säsong. Vi får se. Nu ska jag räkna upp spelarna i laget. Det blir bara A-laget, orkar inte med resten
just nu.

Namn/Position
-------------
Nathan Abbey   (GK)
Willy Guéret   (GK)
Drissa Diallo  (DRC)
Jude Sterling  (DRLC,WBRL)
Gareth Edds    (DR,MRC)
Luke Howell    (DRC,MRC)
Sean O'Hanlon  (DC)
Danny Swailes  (DC)
Dean Lewington (D/ML)
Mark Wright    (WB,AMR)
Alan Navarro   (DM)
Keith Andrews  (MC)
Colin Cameron  (MC)
Lloyd Dyer     (AMRL)
Kevin Gallen   (FC)
Bally Smart    (AM/FC) Lånad från Norwich
Aaron Wilbraham(AM/FC)
Leon Knight    (FC)
Drewe Brouhton (ST)
Jemal Johnson  (ST)

Det var hela A-laget. Dom verkar helt ok i alla fall. Det visar sig i matcherna.
Kommer bli intressant och se hur dom är.

Ekonomin ser väl helt okej ut för en klubb med min status. Jag har ca 3,3 Miljoner att handla spelare för.

Min start 11 kommer jag att skriva upp i ett senare inlägg.


Let the game begin.
//Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0