Hemsk inledning

Säsong 1 2007
-------------


Lördag 7:e Juli

Nu har jag fixat med min start 11. Den kommer jag räkna upp lite senare. Jag har satt ut en jobb annons för en scout.
Har även bett min styrelse om att hitta en parent club till mig, spännande att se vad dom hittar.
Försöker också att signa en ny spelare. Mohamed Koroma från Valsta Syrianska. Han är en Mittfältare(MC).
Inte så dyr så det gör inget om han suger.


Måndag 9:e Juli

Min scout har lämnat mitt lag. Jag hade ju ingen annan. Jävla as. Måste hitta en ny scout fort.
Har lämnat kontrakt förslag till 2 stycken. Får se vad som händer på den fronten.


Torsdag 12:e Juli

Koroma får inte arbets tillstånd. Inget köp. Jävla byråkrati helvete.


Lördag 14:e Juli

Match dag. Träningsmatch mot Huddersfield. Slutade med förlust 0-3 på hemmaplan
Första halvlek var katastrof. Andra var lite bättre. Måste kolla igenom laget och se
vad som kan göras.


Söndag 15:e juli

2 nya scouter. Hoppas dom kan hitta några bra spelare till mig.


Onsdag 18 Juli

Träningsmatch. Halifax borta. Ännu en förlust men inte en lika hemsk sådan.
1-0. Måste fortsätta titta på lösningar för att få laget i spelbart skick innan säsongen startar.


Här är några händelser som jag inte har några datum för.

Fått in 2 spelare. Veteraner båda 2. Dom tänker nog inte spela länge. Men dom var gratis
och krävde inte så mycket i lön. Jag behöver ju all hjälp jag kan få.

Har bjudit på några nya spelare. Hoppas att köp blir av. Som sagt. jag behöver all hjälp
jag kan få. Speciellt i försvaret.

Träningsmatch mot Ipswich. Katasrtof. Visst dom ligger 2 ligor över mig, men 5-0?
Måste verkligen lösa den här skiten.

Fått en parent club. Det blev West Ham. Dom tänker låna ut 2 spelare till mig. Spelarna funderar.
Jag hoppas att dom vill flytta till mig. West ham tänker dessutom ge mig strax över 400.000 varje år.



Det var första sessionen. Jag hoppas att det blir bättre snart annars kommer jag inte bli långvarig i klubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0